Математика. Алгебра і початки
аналізу.
11-А клас. Рівень стандарту
Календарно-тематичне планування на 2019-2020 н.р.
(54 год. I семестр — 16 год, 1
год на тиждень,
II семестр — 38 год, 2 год на
тиждень)
НАВЧАЛЬНА ПРОГРАМА З МАТЕМАТИКИ
для учнів 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів. Рівень стандарту
–
http://mon.gov.ua/activity/education/zagalna-serednya/navchalni-programy.html
(зі змінами, лист Міністерства освіти і науки України від 17.08.2016р. №
1/9-437, відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України від
20.04.2018р. № 406)
Математика: 11: підруч. для загальноосвіт.
навч. закл.: рівень стандарту/ Г.П. Бевз, В.Г. Бевз. –К.: Генеза, 2011.
№
|
Дата
|
Зміст уроку
|
Примітка
|
І семестр
|
|||
Тема 1. Показникові функція
(9 год)
Очікувані результати:
Учень (учениця):
розпізнає і будує графіки показникової функції;
ілюструє
властивості показникової- функції за допомогою графіків;
застосовує показникову функцію до опису реальних процесів;
розв’язує найпростіші показникові рівняння і нерівності.
|
|||
1.
|
|
Властивості та графіки показникової функції.
|
|
2.
|
|
Властивості та графіки показникової функції.
|
|
3.
|
|
Розв’язування
вправ.
|
|
4.
|
|
Показникові рівняння.
|
|
5.
|
|
Показникові рівняння.
|
|
6.
|
|
Показникові нерівності.
|
|
7.
|
|
Розв’язування вправ.
|
|
8.
|
|
Розв’язування вправ.
|
|
9.
|
|
Контрольна робота №1.
|
|
Тема 2. Логарифмічна функція
(11 год)
Очікувані результати:
Учень (учениця):
розпізнає і будує графіки логарифмічної функції;
ілюструє
властивості логарифмічної функції за допомогою графіків;
застосовує логарифмічну функцію до опису реальних процесів;
розв’язує найпростіші логарифмічні рівняння і нерівності.
|
|||
10.
|
|
Логарифми та їх властивості.
|
|
11.
|
|
Логарифми та їх властивості.
|
|
12.
|
|
Властивості та графік логарифмічної функції.
|
|
13.
|
|
Розв’язування вправ.
|
|
14.
|
|
Логарифмічні рівняння.
|
|
15.
|
|
Логарифмічні рівняння.
|
|
16.
|
|
Розв’язування вправ.
|
|
ІІ семестр
|
|||
17.
|
|
Логарифмічні нерівності.
|
|
18.
|
|
Логарифмічні нерівності.
|
|
19.
|
|
Розв’язування вправ.
|
|
20.
|
|
Контрольна робота № 2.
|
|
Тема 3. Інтеграл та його
застосування (10 год)
Очікувані результати:
Учень (учениця):
знаходить первісні за допомогою таблиці первісних та їх властивостей;
виділяє первісну, що задовольняє задані початкові умови; обчислює інтеграл за допомогою таблиці первісних та їх
властивостей;
знаходить площі криволінійних трапецій.
|
|||
21.
|
|
Поняття первісної. Основна властивість
первісних.
|
|
22.
|
|
Правила знаходження первісних. Таблиця
первісних.
|
|
23.
|
|
Визначений інтеграл, його геометричний зміст.
|
|
24.
|
|
Розв’язування вправ.
|
|
25.
|
|
Розв’язування вправ.
|
|
26.
|
|
Обчислення площ плоских фігур.
|
|
27.
|
|
Застосування інтеграла до розв’язування
компетентнісно орієнтованих задач.
|
|
28.
|
|
Розв’язування вправ.
|
|
29.
|
|
Розв’язування вправ.
|
|
30.
|
|
Контрольна робота № 3.
|
|
Тема 4. Елементи
комбінаторики, теорії ймовірностей
і математичної статистики
(10 год)
Очікувані результати:
Учень (учениця):
обчислює відносну частоту події;
обчислює ймовірність події, користуючись її означенням і комбінаторними
схемами;
пояснює зміст середніх показників та характеристик вибірки;
знаходить числові характеристики вибірки даних.
|
|||
31.
|
|
Елементи
комбінаторики. Комбінаторні правила суми та добутку.
|
|
32.
|
|
Розміщення,
перестановки та комбінації.
|
|
33.
|
|
Розв’язування
вправ.
|
|
34.
|
|
Елементи
статистики.
|
|
35.
|
|
Графічне
подання інформації про вибірки.
|
|
36.
|
|
Розв’язування
вправ.
|
|
37.
|
|
Випадкова
подія. Відносна частота події.
|
|
38.
|
|
Ймовірність
події.
|
|
39.
|
|
Розв’язування
вправ.
|
|
40.
|
|
Розв’язування
вправ.
|
|
41.
|
|
Контрольна
робота № 4.
|
|
Тема 5. Повторення курсу
математики. (13 год)
|
|||
42.
|
|
Відношення
та пропорції. Відсотки.
|
|
43.
|
|
Вирази
та їхні перетворення.
|
|
44.
|
|
Рівняння .
|
|
45.
|
|
Функції .
|
|
46.
|
|
Числові
послідовності.
|
|
47.
|
|
Похідна та її застосування.
|
|
48.
|
|
Інтеграл.
|
|
49.
|
|
Елементи комбінаторики, теорії ймовірностей і математичної статистики.
|
|
50.
|
|
Контрольна робота № 5.
|
|
51.
|
|
Аналіз контрольної роботи.
|
|
52.
|
|
Розв’язування компетентнісно орієнтованих
задач.
|
|
53.
|
|
Розв’язування компетентнісно орієнтованих
задач.
|
|
54.
|
|
Підсумковий урок.
|
|
Немає коментарів:
Дописати коментар