понеділок, 6 квітня 2020 р.

Математика. Алгебра і початки аналізу. 11-клас.


Математика. Алгебра і початки аналізу.
11-А клас. Рівень стандарту
Календарно-тематичне планування на 2019-2020 н.р.
(54 год. I семестр — 16 год, 1 год на тиждень,
II семестр — 38 год, 2 год на тиждень)

НАВЧАЛЬНА ПРОГРАМА З МАТЕМАТИКИ для учнів 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів. Рівень стандарту
– http://mon.gov.ua/activity/education/zagalna-serednya/navchalni-programy.html (зі змінами, лист Міністерства освіти і науки України від 17.08.2016р. № 1/9-437, відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України від 20.04.2018р. № 406)
 Математика: 11: підруч. для загальноосвіт. навч. закл.: рівень стандарту/ Г.П. Бевз, В.Г. Бевз. –К.: Генеза, 2011.

Дата
Зміст уроку
Примітка
І семестр
Тема 1. Показникові функція (9 год)
Очікувані результати:
Учень (учениця):
розпізнає і будує графіки показникової функції;
 ілюструє властивості показникової- функції за допомогою графіків;
застосовує показникову функцію до опису реальних процесів;
розв’язує найпростіші показникові рівняння і нерівності.
1.

Властивості та графіки показникової функції.

2.

Властивості та графіки показникової функції.

3.

Розв’язування  вправ.

4.

Показникові рівняння.

5.

Показникові рівняння.

6.

Показникові нерівності.

7.

Розв’язування вправ.

8.

Розв’язування вправ.

9.

Контрольна робота №1.

Тема 2. Логарифмічна функція (11 год)
Очікувані результати:
Учень (учениця):
розпізнає і будує графіки логарифмічної функції;
 ілюструє властивості логарифмічної функції за допомогою графіків;
застосовує логарифмічну функцію до опису реальних процесів;
розв’язує найпростіші логарифмічні рівняння і нерівності.
10.

Логарифми та їх властивості.

11.

Логарифми та їх властивості.

12.

Властивості та графік логарифмічної функції.

13.

Розв’язування вправ.

14.

Логарифмічні рівняння.

15.

Логарифмічні рівняння.

16.

Розв’язування вправ.

ІІ семестр
17.

Логарифмічні нерівності.

18.

Логарифмічні нерівності.

19.

Розв’язування вправ.

20.

Контрольна робота № 2.

Тема 3. Інтеграл та його застосування (10 год)
Очікувані результати:
Учень (учениця):
знаходить первісні за допомогою таблиці первісних та їх властивостей;
виділяє первісну, що задовольняє задані початкові умови; обчислює інтеграл за допомогою таблиці первісних та їх властивостей;
знаходить площі криволінійних трапецій.
21.

Поняття первісної. Основна властивість первісних.

22.

Правила знаходження первісних. Таблиця первісних.

23.

Визначений інтеграл, його геометричний зміст.

24.

Розв’язування вправ.

25.

Розв’язування вправ.

26.

Обчислення площ плоских фігур.

27.

Застосування інтеграла до розв’язування компетентнісно орієнтованих задач.

28.

Розв’язування вправ.

29.

Розв’язування вправ.

30.

Контрольна робота № 3.

Тема 4. Елементи комбінаторики, теорії ймовірностей
і математичної статистики (10 год)
Очікувані результати:
Учень (учениця):
обчислює відносну частоту події;
обчислює ймовірність події, користуючись її означенням і комбінаторними схемами;
пояснює зміст середніх показників та характеристик вибірки;
знаходить числові характеристики вибірки даних.
31.

Елементи комбінаторики. Комбінаторні правила суми та добутку.

32.

Розміщення, перестановки та комбінації.

33.

Розв’язування вправ.

34.

Елементи статистики.

35.

Графічне подання інформації про вибірки.

36.

Розв’язування вправ.

37.

Випадкова подія. Відносна частота події.

38.

Ймовірність події.

39.

Розв’язування вправ.

40.

Розв’язування вправ.

41.

Контрольна робота № 4.

Тема 5. Повторення курсу математики. (13 год)
42.

Відношення та пропорції. Відсотки.

43.

Вирази та їхні перетворення.

44.

Рівняння .

45.

Функції .

46.

Числові послідовності.

47.

Похідна та її застосування.

48.

Інтеграл.

49.

Елементи комбінаторики, теорії ймовірностей і математичної статистики.

50.

Контрольна робота № 5.

51.

Аналіз контрольної роботи.

52.

Розв’язування компетентнісно орієнтованих задач.

53.

Розв’язування компетентнісно орієнтованих задач.

54.

Підсумковий урок.



Немає коментарів:

Дописати коментар