Математика. Алгебра і початки
аналізу.
10-А клас. Рівень стандарту
Календарно-тематичне планування
на 2019-2020 н.р.
(54 год. I семестр — 16 год, 1
год на тиждень,
II семестр — 38 год, 2 год на
тиждень)
НАВЧАЛЬНА ПРОГРАМА З МАТЕМАТИКИ
(АЛГЕБРА І ПОЧАТКИ АНАЛІЗУ ТА ГЕОМЕТРІЯ) для учнів 10-11 класів
загальноосвітніх навчальних закладів. Рівень стандарту
– https://mon.gov.ua/ua/osvita/zagalna-serednya-osvita/navchalni-programi/navchalni-programi-dlya-10-11-klasiv (відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України від 20.04.2018р.
№ 408)
Математика (алгебра і початки
аналізу та геометрія, рівень стандарту): підруч. для 10 кл. закл. загал. серед.
освіти/ Є.П. Нелін. – Харків: Вид-во «Ранок», 2018.
Автор: Ткачова Марина Вікторівна
№
|
Дата
|
Зміст уроку
|
Примітка
|
І семестр
|
|||
Тема 1. Функції, їхні властивості та графіки. (14 год)
Очікувані результати:
Учень/учениця:
користується різними
способами задання функцій;
знаходить область
визначення функціональних залежностей; значення функцій при заданих значеннях
аргументу і значення аргументу, за яких функція набуває даного значення;
встановлює за
графіком функції її основні властивості;
встановлює властивості
функцій;
обчислює та порівнює значення виразів, які містять степені з раціональними
показниками, корені;
розпізнає та схематично зображує графіки степеневих функцій;
моделює реальні
процеси за допомогою степеневих функцій.
|
|||
1.
|
Числові функції та їх властивості. Способи задання функцій.
|
||
2.
|
Парні та непарні функції.
|
||
3.
|
Розв’язування вправ.
|
||
4.
|
Побудова графіків функцій за допомогою геометричних
перетворень відомих графіків функцій
|
||
5.
|
Розв’язування вправ.
|
||
6.
|
Корінь n-го степеня. Арифметичний корінь n-го степеня, його властивості.
|
||
7.
|
Розв’язування вправ.
|
||
8.
|
Розв’язування вправ.
|
||
9.
|
Степінь з раціональним
показником, та його властивості.
|
||
10.
|
Розв’язування вправ.
|
||
11.
|
Степеневі функції, їхні властивості та графіки.
|
||
12.
|
Степеневі функції, їхні властивості та графіки.
|
||
13.
|
Ірраціональні рівняння.
|
||
14.
|
Розв’язування вправ.
|
||
15.
|
Розв’язування вправ.
|
||
16.
|
Контрольна робота № 1.
|
||
ІІ семестр
|
|||
Тема 2. Тригонометричні
функції (9 год)
Очікувані результати:
Учень/учениця:
вміє переходити
від радіанної міри кута до градусної й навпаки;
встановлює відповідність
між дійсними числами і точками на одиничному колі;
розпізнає і схематично будує графіки тригонометричних функцій;
ілюструє властивості
тригонометричних функцій за допомогою графіків;
застосовує тригонометричні
функції до опису реальних процесів.
|
|||
17.
|
Синус, косинус, тангенс,
котангенс кута. Радіанне вимірювання кутів.
|
||
18.
|
Тригонометричні функції числового аргументу.
|
||
19.
|
Основні співвідношення між тригонометричними функціями
одного аргументу.
|
||
20.
|
Формули зведення.
|
||
21.
|
Періодичність функцій. Властивості та графіки
тригонометричних функцій.
|
||
22.
|
Властивості та графіки тригонометричних функцій.
|
||
23.
|
Розв’язування вправ.
|
||
24.
|
Розв’язування вправ.
|
||
25.
|
Контрольна робота № 2.
|
||
Тема 3. Тригонометричні
формули (8 год)
Очікувані результати:
Учень/учениця:
вміє виражати значення одної
тригонометричної функції через іншу;
перетворює нескладні
тригонометричні вирази;
застосовує тригонометричні тотожності до розв’язання
компетентнісно орієнтованих задач;
розв’язує найпростіші
тригонометричні рівняння.
|
|||
26.
|
Формули додавання.
|
||
27.
|
Наслідки із формул додавання.
|
||
28.
|
Розв’язування вправ.
|
||
29.
|
Найпростіші тригонометричні рівняння.
|
||
30.
|
Найпростіші тригонометричні рівняння.
|
||
31.
|
Розв’язування вправ.
|
||
32.
|
Розв’язування вправ.
|
||
33.
|
Розв’язування вправ.
|
||
34.
|
Контрольна робота № 3.
|
Тема 4. Похідна (8 год)
Очікувані результати:
Учень/учениця:
розуміє значення
поняття похідної для опису реальних процесів, зокрема механічного руху;
знаходить швидкість
зміни величини в точці; кутовий коефіцієнт і кут нахилу дотичної до графіка
функції вданій точці;
диференціює функції,
використовуючи таблицю похідних і правила диференціювання.
|
|||
35.
|
Поняття похідної, її механічний і геометричний зміст.
|
||
36.
|
Похідна функції, її механічний і геометричний зміст.
|
||
37.
|
Правила диференціювання.
|
||
38.
|
Правила диференціювання.
|
||
39.
|
Розв’язування вправ.
|
||
40.
|
Розв’язування вправ.
|
||
41.
|
Розв’язування вправ.
|
||
42.
|
Контрольна робота № 4
|
||
Тема 5. Застосування похідної (9 год)
Очікувані результати:
Учень/учениця:
застосовує похідну
для знаходження проміжків монотонності і екстремумів функції, побудови
графіків;
знаходить найбільше
і найменше значення функції;
розв’язує нескладні
прикладні задачі на знаходження найбільших і найменших значень реальних
величин.
|
|||
43.
|
Ознака сталості функції. Достатні умови зростання й спадання функції.
Екстремуми функції.
|
||
44.
|
Ознака сталості функції. Достатні умови зростання й спадання функції.
Екстремуми функції.
|
||
45.
|
Застосування похідної до дослідження
функцій та побудови їхніх графіків .
|
||
46.
|
Застосування похідної до дослідження
функцій та побудови їхніх графіків .
|
||
47.
|
Найбільше і найменше значення функції
на проміжку.
|
||
48.
|
Розв’язування вправ.
|
||
49.
|
Розв’язування вправ.
|
||
50.
|
Розв’язування вправ.
|
||
51.
|
Контрольна робота № 5.
|
||
52.
|
Розв’язування компетентнісно орієнтованих задач.
|
||
53.
|
Розв’язування компетентнісно орієнтованих задач.
|
||
54.
|
Узагальнення та систематизація вивченого матеріалу.
|
Математика. Геометрія.
10-А клас. Рівень стандарту
Календарно-тематичне планування на 2019-2020 н.р.
(51 год. I семестр — 32 год, 2
год на тиждень,
II семестр — 19 год, 1 год на
тиждень)
НАВЧАЛЬНА ПРОГРАМА З МАТЕМАТИКИ
(АЛГЕБРА І ПОЧАТКИ АНАЛІЗУ ТА ГЕОМЕТРІЯ) для учнів 10-11 класів
загальноосвітніх навчальних закладів. Рівень стандарту – https://mon.gov.ua/ua/osvita/zagalna-serednya-osvita/navchalni-programi/navchalni-programi-dlya-10-11-klasiv (відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України від 20.04.2018р.
№ 408)
Математика (алгебра і початки
аналізу та геометрія, рівень стандарту): підруч. для 10 кл. закл. загал. серед.
освіти/ Є.П. Нелін. – Харків: Вид-во «Ранок», 2018.
№
|
Дата
|
Зміст уроку
|
Примітка
|
І семестр
|
|||
1.
|
Основні поняття геометрії
|
||
2.
|
Діагностична
контрольна робота.
|
||
Тема 1. Паралельність прямих і площин у просторі (13
год)
Очікувані результати:
Учень/учениця:
називає основні
поняття стереометрії;
розрізняє означувані
та не означувані поняття, аксіоми та теореми;
формулює аксіоми
стереометрії та наслідки з них;
застосовує аксіоми
стереометрії та наслідки з них до розв’язання нескладних задач;
класифікує за певними
ознаками взаємне розміщення прямих, прямих і площин, площин у просторі за
кількістю їх спільних точок;
встановлює паралельність
прямих, прямої та площини, двох площин;
з’ясовує, чи є дві
прямі мимобіжними;
зображає фігури у
просторі;
застосовує відношення
паралельності між прямими і площинами у просторі до опису відношень між
об’єктами навколишнього світу.
|
|||
3.
|
Аксіоми стереометрії та найпростіші наслідки з них.
|
||
4.
|
Взаємне розміщення прямих у просторі.
|
||
5.
|
Взаємне розміщення прямих у просторі.
|
||
6.
|
Паралельність прямої та площини.
|
||
7.
|
Паралельність прямої та площини.
|
||
8.
|
Паралельність площин.
|
||
9.
|
Паралельність площин.
|
||
10.
|
Розв’язування вправ.
|
||
11.
|
Паралельне проектування і його властивості.
|
||
12.
|
Зображення фігур у стереометрії.
|
||
13.
|
Розв’язування вправ.
|
||
14.
|
Розв’язування вправ.
|
||
15.
|
Контрольна робота № 1.
|
||
Тема 2. Перпендикулярність прямих і площин у просторі.
(12 год)
Очікувані результати:
Учень/учениця:
встановлює та обґрунтовує перпендикулярність прямих, прямої та площини, двох
площин;
формулює означення
кута між прямими, прямою та площиною, площинами; теорему про три
перпендикуляри;
застосовує відношення
між прямими і площинами у просторі, відстані і кути у просторі до опису
об’єктів навколишнього світу;
розв’язує задачі на
знаходження відстаней та кутів в просторі, зокрема практичного місту.
|
|||
16.
|
Перпендикулярність прямих.
|
||
17.
|
Перпендикулярність прямої і площини.
|
||
18.
|
Розв’язування вправ.
|
||
19.
|
Теорема про
три перпендикуляри.
|
||
20.
|
Розв’язування вправ.
|
||
21.
|
Розв’язування компетентнісно орієнтованих задач.
|
||
22.
|
Вимірювання кутів у просторі.
|
||
23.
|
Двогранний кут.
|
||
24.
|
Розв’язування вправ.
|
||
25.
|
Перпендикулярність площин.
|
||
26.
|
Перпендикулярність площин.
|
||
27.
|
Розв’язування вправ.
|
||
28.
|
Розв’язування вправ.
|
||
29.
|
Ортогональне проектування.
|
||
30.
|
Вимірювання відстаней у просторі.
|
||
31.
|
Вимірювання відстаней у просторі.
|
||
32.
|
Розв’язування вправ.
|
||
ІІ семестр
|
|||
33.
|
Розв’язування вправ.
|
||
34.
|
Розв’язування компетентнісно орієнтованих задач.
|
||
35.
|
Розв’язування вправ.
|
||
36.
|
Контрольна робота № 2.
|
||
Тема 3. Координати і вектори. (11 год)
Очікувані результати:
Учень/учениця:
користується аналогією
між векторами і координатами на площині й у просторі;
усвідомлює важливість
векторно-координатного методу в математиці;
виконує операції
над векторами;
застосовує вектори
для моделювання і обчислення геометричних і фізичних величин;
знаходить відстань
між двома точками, координати середини відрізка, координати точок симетричних
відносно початку координат та координатних площин;
використовує координати
у просторі для вимірювання відстаней, кутів.
|
|||
37.
|
Прямокутні координати в просторі. Координати середини відрізка.
|
||
38.
|
Відстань між двома точками.
|
||
39.
|
Розв’язування вправ.
|
||
40.
|
Розв’язування вправ.
|
||
41.
|
Вектори у просторі. Довжина вектора.
|
||
42.
|
Операції над
векторами.
|
||
43.
|
Розв’язування вправ.
|
||
44.
|
Кут між векторами.
|
||
45.
|
Розв’язування вправ.
|
||
46.
|
Симетрія відносно початку координат та координатних площин.
|
||
47.
|
Розв’язування вправ.
|
||
48.
|
Контрольна робота № 3
|
||
49.
|
Розв’язування
компетентнісно орієнтованих задач.
|
||
50.
|
Розв’язування
компетентнісно орієнтованих задач.
|
||
51.
|
Узагальнення та систематизація вивченого матеріалу.
|
Математика. Геометрія.
11-А клас. Рівень стандарту
Календарно-тематичне планування на 2018-2019 н.р.
(51 година. I семестр — 32 год, 2
год на тиждень,
II семестр — 19 год, 1 год на
тиждень)
НАВЧАЛЬНА ПРОГРАМА З МАТЕМАТИКИ
для учнів 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів. Рівень стандарту –
http://mon.gov.ua/activity/education/zagalna-serednya/navchalni-programy.html
(зі змінами, лист Міністерства освіти і науки України від 17.08.2016р. №
1/9-437, відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України від
20.04.2018р. № 406)
Математика: 11: підруч. для
загальноосвіт. навч. закл.: рівень стандарту/ Г.П. Бевз, В.Г. Бевз. –К.:
Генеза, 2011.
№
|
Дата
|
Зміст уроку
|
Примітка
|
І семестр
|
|||
Тема 1. Многогранники (13 год)
Очікувані результати:
Учень
(учениця):
розпізнає
основні види многогранників та їх елементи;
формулює
означення многогранників, вказаних у змісті програми;
обчислює
основні елементи многогранників;
застосовує вивчені формули і властивості
до розв’язування задач.
|
|||
1.
|
Многогранник та його елементи. Опуклі многогранники.
|
||
2.
|
Призма. Пряма і правильна призми.
|
||
3.
|
Розв’язування вправ.
|
||
4.
|
Паралелепіпед.
|
||
5.
|
Піраміда. Правильна піраміда.
|
||
6.
|
Розв’язування вправ.
|
||
7.
|
Розв’язування вправ.
|
||
8.
|
Перерізи многогранників.
|
||
9.
|
Розв’язування вправ.
|
||
10.
|
Площі бічної та повної поверхонь многогранників.
|
||
11.
|
Розв’язування вправ.
|
||
12.
|
Розв’язування вправ.
|
||
13.
|
Контрольна робота № 1.
|
||
Тема 2. Тіла обертання (12 год)
Очікувані результати:
Учень
(учениця):
розпізнає
види тіл обертання, їхні елементи; обчислює основні елементи тіл обертання;
застосовує
властивості тіл обертання до розв’язування задач;
розпізнає многогранники і тіла
обертання у їх комбінаціях;
|
|||
14.
|
Циліндр та його елементи.
|
||
15.
|
Конус та його елементи.
|
||
16.
|
Осьові перерізи циліндра і конуса.
|
||
17.
|
Перерізи циліндра і конуса площинами, паралельними основі.
|
||
18.
|
Розв’язування вправ.
|
||
19.
|
Куля і сфера.
|
||
20.
|
Розв’язування вправ.
|
||
21.
|
Переріз кулі площиною.
|
||
22.
|
Розв’язування вправ.
|
||
23.
|
Розв’язування вправ.
|
||
24.
|
Розв’язування вправ.
|
||
25.
|
Контрольна робота № 2.
|
||
Тема 3. Об’єми та площі поверхонь геометричних тіл (12
год)
Очікувані результати:
Учень
(учениця):
записує
формули для обчислення об’ємів паралелепіпеда, призми, піраміди,
циліндра, конуса, кулі, площ бічної та повної поверхонь циліндра, конуса,
площі сфери;
розв’язує задачі на обчислення об’ємів
і площ поверхонь геометричних тіл,
|
|||
26.
|
Поняття про об’єм тіла. Основні властивості об’ємів.
|
||
27.
|
Об’єм прямокутного паралелепіпеда.
|
||
28.
|
Об’єм призми.
|
||
29.
|
Об’єм піраміди.
|
||
30.
|
Розв’язування вправ.
|
||
31.
|
Об’єми циліндра і конуса.
|
||
32.
|
Розв’язування вправ.
|
||
ІІ семестр
|
|||
33.
|
Площа бічної і повної поверхонь циліндра і конуса.
|
||
34.
|
Об’єм кулі. Площа сфери.
|
||
35.
|
Розв’язування вправ.
|
||
36.
|
Розв’язування вправ.
|
||
37.
|
Розв’язування вправ.
|
||
38.
|
Контрольна робота № 3.
|
||
Тема 4. Повторення курсу математики. (13 год)
|
|||
39.
|
Найпростіші
геометричні фігури на площині та їхні властивості. Геометричні величини та їх вимірювання.
|
||
40.
|
Коло
та круг. Трикутники.
|
||
41.
|
Чотирикутники. Многокутники.
|
||
42.
|
Прямі
та площини у просторі.
|
||
43.
|
Многогранники,
тіла й поверхні.
|
||
44.
|
Тіла
обертання.
|
||
45.
|
Координати
та вектори у просторі.
|
||
46.
|
Розв’язування вправ.
|
||
47.
|
Контрольна робота № 4.
|
||
48.
|
Аналіз
контрольної роботи.
|
||
49.
|
Розв’язування компетентнісно орієнтованих задач.
|
||
50.
|
Розв’язування компетентнісно орієнтованих задач.
|
||
51.
|
Підсумковий урок.
|
Немає коментарів:
Дописати коментар