понеділок, 6 квітня 2020 р.

Математика. Алгебра і початки аналізу. 10 клас


Математика. Алгебра і початки аналізу.
10-А клас. Рівень стандарту
Календарно-тематичне планування на 2019-2020 н.р.
(54 год. I семестр — 16 год, 1 год на тиждень,
II семестр — 38 год, 2 год на тиждень)

НАВЧАЛЬНА ПРОГРАМА З МАТЕМАТИКИ (АЛГЕБРА І ПОЧАТКИ АНАЛІЗУ ТА ГЕОМЕТРІЯ) для учнів 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів. Рівень стандарту
https://mon.gov.ua/ua/osvita/zagalna-serednya-osvita/navchalni-programi/navchalni-programi-dlya-10-11-klasiv (відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України від 20.04.2018р. № 408)
Математика (алгебра і початки аналізу та геометрія, рівень стандарту): підруч. для 10 кл. закл. загал. серед. освіти/ Є.П. Нелін. – Харків: Вид-во «Ранок», 2018.
Автор: Ткачова Марина Вікторівна

Дата
Зміст уроку
Примітка
І семестр
Тема 1. Функції, їхні властивості та графіки. (14 год)
Очікувані результати:
Учень/учениця:
користується різними способами задання функцій;
знаходить область визначення функціональних залежностей; значення функцій при заданих значеннях аргументу і значення аргументу, за яких функція набуває даного значення;
встановлює за графіком функції її основні властивості;
встановлює властивості функцій;
обчислює та порівнює значення виразів, які містять степені з раціональними показниками, корені;
розпізнає та схематично зображує графіки степеневих функцій;
моделює реальні процеси за допомогою степеневих функцій.
1.

Числові функції та їх властивості. Способи задання функцій.

2.

Парні та непарні функції.

3.

Розв’язування вправ.

4.

Побудова графіків функцій за допомогою геометричних перетворень відомих графіків функцій

5.

Розв’язування вправ.

6.

Корінь n-го степеня. Арифметичний корінь n-го степеня, його властивості.

7.

Розв’язування вправ.

8.

Розв’язування вправ.

9.

Степінь з раціональним показником, та його властивості.

10.

Розв’язування вправ.

11.

Степеневі функції, їхні властивості та графіки.

12.

Степеневі функції, їхні властивості та графіки.

13.

Ірраціональні рівняння.

14.

Розв’язування вправ.

15.

Розв’язування вправ.

16.

Контрольна робота № 1.

ІІ семестр
Тема 2. Тригонометричні функції (9 год)
Очікувані результати:
Учень/учениця:
вміє переходити від радіанної міри кута до градусної й навпаки;
встановлює відповідність між дійсними числами і точками на одиничному колі;
розпізнає і схематично будує графіки тригонометричних функцій;
ілюструє властивості тригонометричних функцій за допомогою графіків;
застосовує тригонометричні функції до опису реальних процесів.
17.

Синус, косинус, тангенс, котангенс кута. Радіанне вимірювання кутів.

18.

Тригонометричні функції числового аргументу.

19.

Основні співвідношення між тригонометричними функціями одного аргументу.

20.

Формули зведення.

21.

Періодичність функцій. Властивості та графіки тригонометричних функцій.

22.

Властивості та графіки тригонометричних функцій.

23.

Розв’язування вправ.

24.

Розв’язування вправ.

25.

Контрольна робота № 2.

Тема 3. Тригонометричні формули (8 год)
Очікувані результати:
Учень/учениця:
вміє виражати значення одної тригонометричної функції через іншу;
перетворює нескладні тригонометричні вирази;
застосовує тригонометричні тотожності до розв’язання компетентнісно орієнтованих задач;
розв’язує найпростіші тригонометричні рівняння.
26.

Формули додавання.

27.

Наслідки із формул додавання.

28.

Розв’язування вправ.

29.

Найпростіші тригонометричні рівняння.

30.

Найпростіші тригонометричні рівняння.

31.

Розв’язування вправ.

32.

Розв’язування вправ.

33.

Розв’язування вправ.

34.

Контрольна робота № 3.




Тема 4. Похідна (8 год)
Очікувані результати:
Учень/учениця:
розуміє значення поняття похідної для опису реальних процесів, зокрема механічного руху;
знаходить швидкість зміни величини в точці; кутовий коефіцієнт і кут нахилу дотичної до графіка функції вданій точці;
диференціює функції, використовуючи таблицю похідних і правила диференціювання.
35.

Поняття похідної, її механічний і геометричний зміст.

36.

Похідна функції, її механічний і геометричний зміст.

37.

Правила диференціювання.

38.

Правила диференціювання.

39.

Розв’язування вправ.

40.

Розв’язування вправ.

41.

Розв’язування вправ.

42.

Контрольна робота № 4

Тема 5. Застосування похідної (9 год)
Очікувані результати:
Учень/учениця:
застосовує похідну для знаходження проміжків монотонності і екстремумів функції, побудови графіків;
знаходить найбільше і найменше значення функції;
розв’язує нескладні прикладні задачі на знаходження найбільших і найменших значень реальних величин.
43.

Ознака сталості функції. Достатні умови зростання й спадання функції. Екстремуми функції.

44.

Ознака сталості функції. Достатні умови зростання й спадання функції. Екстремуми функції.

45.

Застосування похідної до дослідження функцій та побудови їхніх графіків .

46.

Застосування похідної до дослідження функцій та побудови їхніх графіків .

47.

Найбільше і найменше значення функції на проміжку.

48.

Розв’язування вправ.

49.

Розв’язування вправ.

50.

Розв’язування вправ.

51.

Контрольна робота № 5.

52.

Розв’язування компетентнісно орієнтованих задач.

53.

Розв’язування компетентнісно орієнтованих задач.

54.

Узагальнення та систематизація вивченого матеріалу.



Математика. Геометрія.
10-А клас. Рівень стандарту
Календарно-тематичне планування на 2019-2020 н.р.
(51 год. I семестр — 32 год, 2 год на тиждень,
II семестр — 19 год, 1 год на тиждень)

НАВЧАЛЬНА ПРОГРАМА З МАТЕМАТИКИ (АЛГЕБРА І ПОЧАТКИ АНАЛІЗУ ТА ГЕОМЕТРІЯ) для учнів 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів. Рівень стандарту – https://mon.gov.ua/ua/osvita/zagalna-serednya-osvita/navchalni-programi/navchalni-programi-dlya-10-11-klasiv (відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України від 20.04.2018р. № 408)
Математика (алгебра і початки аналізу та геометрія, рівень стандарту): підруч. для 10 кл. закл. загал. серед. освіти/ Є.П. Нелін. – Харків: Вид-во «Ранок», 2018.

Дата
Зміст уроку
Примітка
І семестр
1.

Основні поняття геометрії

2.

Діагностична контрольна робота.

Тема 1. Паралельність прямих і площин у просторі (13 год)
Очікувані результати:
Учень/учениця:
називає основні поняття стереометрії;
розрізняє означувані та не означувані поняття, аксіоми та теореми;
формулює аксіоми стереометрії та наслідки з них;
застосовує аксіоми стереометрії та наслідки з них до розв’язання нескладних задач;
класифікує за певними ознаками взаємне розміщення прямих, прямих і площин, площин у просторі за кількістю їх спільних точок;
встановлює паралельність прямих, прямої та площини, двох площин;
з’ясовує, чи є дві прямі мимобіжними;
зображає фігури у просторі;
застосовує відношення паралельності між прямими і площинами у просторі до опису відношень між об’єктами навколишнього світу.
3.

Аксіоми стереометрії та найпростіші наслідки з них.

4.

Взаємне розміщення прямих у просторі.

5.

Взаємне розміщення прямих у просторі.

6.

Паралельність прямої та площини.

7.

Паралельність прямої та площини.

8.

Паралельність площин.

9.

Паралельність площин.

10.

Розв’язування вправ.

11.

Паралельне проектування і його властивості.

12.

Зображення фігур у стереометрії.

13.

Розв’язування вправ.

14.

Розв’язування вправ.

15.

Контрольна робота № 1.

Тема 2. Перпендикулярність прямих і площин у просторі. (12 год)
Очікувані результати:
Учень/учениця:
встановлює та обґрунтовує перпендикулярність прямих, прямої та площини, двох площин;
формулює означення кута між прямими, прямою та площиною, площинами; теорему про три перпендикуляри;
застосовує відношення між прямими і площинами у просторі, відстані і кути у просторі до опису об’єктів навколишнього світу;
розв’язує задачі на знаходження відстаней та кутів в просторі, зокрема практичного місту.
16.

Перпендикулярність прямих.

17.

Перпендикулярність прямої і площини.

18.

Розв’язування вправ.

19.

Теорема про три перпендикуляри.

20.

Розв’язування вправ.

21.

Розв’язування компетентнісно орієнтованих задач.

22.

Вимірювання кутів у просторі.

23.

Двогранний кут.

24.

Розв’язування вправ.

25.

Перпендикулярність площин.

26.

Перпендикулярність площин.

27.

Розв’язування вправ.

28.

Розв’язування вправ.

29.

Ортогональне проектування.

30.

Вимірювання відстаней у просторі.

31.

Вимірювання відстаней у просторі.

32.

Розв’язування вправ.

ІІ семестр
33.

Розв’язування вправ.

34.

Розв’язування компетентнісно орієнтованих задач.

35.

Розв’язування вправ.

36.

Контрольна робота № 2.

Тема 3. Координати і вектори. (11 год)
Очікувані результати:
Учень/учениця:
користується аналогією між векторами і координатами на площині й у просторі;
усвідомлює важливість векторно-координатного методу в математиці;
виконує операції над векторами;
застосовує вектори для моделювання і обчислення геометричних і фізичних величин;
знаходить відстань між двома точками, координати середини відрізка, координати точок симетричних відносно початку координат та координатних площин;
використовує координати у просторі для вимірювання відстаней, кутів.
37.

Прямокутні координати в просторі. Координати середини відрізка.

38.

Відстань між двома точками.

39.

Розв’язування вправ.

40.

Розв’язування вправ.

41.

Вектори у просторі. Довжина вектора.

42.

Операції над векторами.

43.

Розв’язування вправ.

44.

Кут між векторами.

45.

Розв’язування вправ.

46.

Симетрія відносно початку координат та координатних площин.

47.

Розв’язування вправ.

48.

Контрольна робота № 3

49.

Розв’язування компетентнісно орієнтованих задач.

50.

Розв’язування компетентнісно орієнтованих задач.

51.

Узагальнення та систематизація вивченого матеріалу.





Математика. Геометрія.
11-А клас. Рівень стандарту
Календарно-тематичне планування на 2018-2019 н.р.
(51 година. I семестр — 32 год, 2 год на тиждень,
II семестр — 19 год, 1 год на тиждень)

НАВЧАЛЬНА ПРОГРАМА З МАТЕМАТИКИ для учнів 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів. Рівень стандарту – http://mon.gov.ua/activity/education/zagalna-serednya/navchalni-programy.html (зі змінами, лист Міністерства освіти і науки України від 17.08.2016р. № 1/9-437, відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України від 20.04.2018р. № 406)
Математика: 11: підруч. для загальноосвіт. навч. закл.: рівень стандарту/ Г.П. Бевз, В.Г. Бевз. –К.: Генеза, 2011.

Дата
Зміст уроку
Примітка
І семестр
Тема 1. Многогранники (13 год)
Очікувані результати:
Учень (учениця):
розпізнає основні види многогранників та їх елементи;
формулює означення многогранників, вказаних у змісті програми;
обчислює основні елементи многогранників;
застосовує вивчені формули і властивості до розв’язування задач.
1.

Многогранник та його елементи. Опуклі многогранники.

2.

Призма. Пряма і правильна призми.

3.

Розв’язування вправ.

4.

Паралелепіпед.

5.

Піраміда. Правильна піраміда.

6.

Розв’язування вправ.

7.

Розв’язування вправ.

8.

Перерізи многогранників.

9.

Розв’язування вправ.

10.

Площі бічної та повної поверхонь многогранників.

11.

Розв’язування вправ.

12.

Розв’язування вправ.

13.

Контрольна робота № 1.

Тема 2. Тіла обертання (12 год)
Очікувані результати:
Учень (учениця):
розпізнає види тіл обертання, їхні елементи; обчислює основні елементи тіл обертання;
застосовує властивості тіл обертання до розв’язування задач;
розпізнає многогранники і тіла обертання у їх комбінаціях;
14.

Циліндр та його елементи.

15.

Конус та його елементи.

16.

Осьові перерізи циліндра і конуса.

17.

Перерізи циліндра і конуса площинами, паралельними основі.

18.

Розв’язування вправ.

19.

Куля і сфера.

20.

Розв’язування вправ.

21.

Переріз кулі площиною.

22.

Розв’язування вправ.

23.

Розв’язування вправ.

24.

Розв’язування вправ.

25.

Контрольна робота № 2.

Тема 3. Об’єми та площі поверхонь геометричних тіл (12 год)
Очікувані результати:
Учень (учениця):
записує формули для обчислення об’ємів паралелепіпеда, призми, піраміди, циліндра, конуса, кулі, площ бічної та повної поверхонь циліндра, конуса, площі сфери;
розв’язує задачі на обчислення об’ємів і площ поверхонь геометричних тіл,
26.

Поняття про об’єм тіла. Основні властивості об’ємів.

27.

Об’єм прямокутного паралелепіпеда.

28.

Об’єм призми.

29.

Об’єм піраміди.

30.

Розв’язування вправ.

31.

Об’єми циліндра і конуса.

32.

Розв’язування вправ.

ІІ семестр
33.

Площа бічної і повної поверхонь циліндра і конуса.

34.

Об’єм кулі. Площа сфери.

35.

Розв’язування вправ.

36.

Розв’язування вправ.

37.

Розв’язування вправ.

38.

Контрольна робота № 3.

Тема 4. Повторення курсу математики. (13 год)
39.

Найпростіші геометричні фігури на площині та їхні властивості. Геометричні величини та їх вимірювання.

40.

Коло та круг. Трикутники.

41.

Чотирикутники. Многокутники.

42.

Прямі та площини у просторі.

43.

Многогранники, тіла й поверхні.

44.

Тіла обертання.

45.

Координати та вектори у просторі.

46.

Розв’язування вправ.

47.

Контрольна робота № 4.

48.

Аналіз контрольної роботи.

49.

Розв’язування компетентнісно орієнтованих задач.

50.

Розв’язування компетентнісно орієнтованих задач.

51.

Підсумковий урок.




Немає коментарів:

Дописати коментар