понеділок, 6 квітня 2020 р.

План виховної роботи


«ПОГОДЖЕНО»                                                                                             «ЗАТВЕРДЖЕНО»                   
заст. директора з ВР:                                                                                         директор школи:
___________    Н.А. Щукіна                                                               ___________ Р. Ткаченко                                                                    
____ 09.2019р.                                                                                     ____ 09.2019 р.

«ПОГОДЖЕНО»                                                                                             «ЗАТВЕРДЖЕНО»                                                                                                                                    
заст. директора з ВР:                                                                                          директор школи:
_______  Н.А. Щукіна                                                                           __________ Р. Ткаченко      
____ 01.2020 р.                                                                                       ____ 01.2020 р.


План
виховної роботи

з учнями __5_класу

на 2019– 2020 н. р.


КЗ «Ліцей «Надія»
Світловодської районної ради

Класний керівник: ____________





 


                                              Загальні відомості
                                     про класного керівника




1.     Прізвище, ім’я, по батькові
            _______________________________________________________
  
2.     Освіта  ______________________________________________________

3.     Закінчи-ла (в) _________________________________________________ _____________________________________________________________

4.     Спеціальність _________________________________________________
за дипломом __________________________________________________
                                
     5.Кваліфікація __________________________________________________

5.     Стаж  роботи _________________________________________________

6.Посада    _______________________________________________________









      «Якщо вчитель має тільки любов до справи, він буде гарним учителем .
       Якщо вчитель поєднує в собі любов до справи і до учня, він — досконалий      учитель».
                                                                           
Л. Толстой

 










                                                       



ВИХОВНА  ДІЯЛЬНІСТЬ
КЗ «Ліцей «Надія»
ГРУНТУЄТЬСЯ
НА НАУКОВО-ПРАВОВІЙ БАЗІ ОСВІТНЬОЇ ГАЛУЗІ

·        Конституція України
·        державна національна програма “Освіта (Україна: ХХІ століття)”
·        Національна доктрина розвитку освіти
·        Закони України:
Про освіту - 23.95.91р. №1060-ХІІ
Про загальну середню освіту - 13.05.99р. №651- ХІV
Про молодіжні та дитячі громадські організації- 02.12.98р.  №281-ХІV
Про свободу совісті та релігійні організації - 23.04.91р. №987-ХІІ
Про об’єднання громадян - 16.06.92р.  №2460-ХІІ
Про захист суспільної моралі - 23.11.03р. №1296- ІV
Про державну допомогу сімям з дітьми21.11.92р.
·        Цивільний кодекс України
·        Конвенція   про права дитини
·        Декларація про права дитини
·        Программа Міністерства освіти та науки України «Основні орієнтири виховання учнів 1-12 класів загальноосвітніх навчальних закладів України»






      







Орієнтовний перелік документації, яку веде класний керівник:

·         Класний журнал.
·         Особові справи учнів.
·         Табелі успішності учнів.
·         План виховної роботи.
·         Конспекти виховних годин, годин спілкування, диспутів.
·         Розробки сценаріїв виховних заходів.
·         Щоденник роботи з «важкими» учнями.
·         Протоколи батьківських зборів.
·         Матеріали щодо запобігання дитячому травматизму, бесіди з правил дорожнього руху, облік проведення інструктажів з безпеки життєдіяльності.
·         Літопис або фотодокументи класних справ.






Циклограма класного керівника

Щоденно:
1. Робота з тими, хто запізнюється, та виявлення причин відсутності учня.
  2.  Організація харчування учнів.
3.           Організація чергування учнів.
4.           Індивідуальна робота з учнями.
5.           Контроль за зовнішнім виглядом

Щотижня:
1.  Перевірка щоденників.
2.              Проведення заходів за планом.
3.              Робота з батьками за планом.
4.              Робота з вчителями - предметниками
5.      Зустрічі з психологами або мед­сестрою, психолого-педагогічні спостереження.

Щомісяця:
1.              Відвідування уроків класу.
2.              Консультації психологів стосовно важковиховуваних дітей.
3.              Зустрічі з батьками за планом.
4.              Нарада щодо планування робо­ти.

Один раз на семестр:
1.  Оформлення класного журналу.
2.             Семінар класних керівників.
3.             Аналіз виконання плану, корекція.
4.             Проведення батьківських зборів, засідання батьківського комітету.
5.             Проведення відкритого виховного заходу.


Один раз на навчальний рік:
1.             Оформлення особових справ.
2.             Аналіз роботи та складання плану виховної роботи.
3.             Статистичні дані.


Підсумки виховної роботи у ___ класі
за 2018– 2019 навчальний рік

Проблема виховної роботи класу:
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
     Згідно плану виховної роботи в класі проводились такі тематичні та розважальні заходи:
§  ________________________________________________________
________________________________________________________
§  ________________________________________________________
________________________________________________________
§  ________________________________________________________
________________________________________________________
§  ________________________________________________________
________________________________________________________
§  ________________________________________________________________________________________________________________
§  ________________________________________________________
      _______________________________________________________
     __________________________________________________________

Класний колектив є учасником навчально-пізнавальних заходів, які проводяться в рамках проведення тематичних декад та згідно календаря пам’ятних дат.
§  ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
§  ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________






Психолого-педагогічна характеристика класу
(на допомогу класному керівнику)

1.     Загальні відомості про клас
Кількість учнів (хлопців,  дівчат), їх характеристика за віком та місцем проживання, соціальний склад сімей, діти-сироти і напівсироти, їх опікуни

2.     Згуртованість класу
Дисциплінованість і культура поведінки учнів. Взаємини між ними, наявність груп у класі. Чи люблять учні разом проводити час, працювати або розважатись у школі чи поза школою? Прояви дружби між хлопцями і дівчатами. Наявність у класі кругової поруки і як вона проявляється, чи відчувають учні потребу в зустрічах з однокласниками поза уроками

3. Організованість класу
  Здатність учнів самим організовуватись на виконання колективних справ, уміння
розподіляти між. собою обов'язки. Чи вміють учні уважно вислухати один одного(на зборах, перерві, під час виконання доручень)? Уміння прислухатися до рішень органів учнівського самоврядування і розпоряджень його уповноважених
4.  Громадська думка в класі
    Національна та громадська свідомість учнів, їх інтерес до громадського життя і участь в ньому. Які вчинки своїх товаришів учні схвалюють, а які засуджують? Наявність чи відсутність розходжень між словами і вчинками учнів

5. Характеристика взаємин у класі
   Що лежить в основі взаємин між: однокласниками: місце проживання, спільне навчання, інтереси, місце за партою, увага один до одного, взаємодопомога? Вимогливість до себе й своїх товаришів, уміння пробачати друзям недоліки, толерантність у взаєминах. Ставлення класу до активу, відмінників, лідерів, невстигаючих, дезоргаіизаторів, учнів з фізичними вадами. Типові випадки порушення дисципліни, їх причини та заходи впливу на порушників з боку класу
6.  Актив класу
Склад активу, його авторитет. Ставлення активістів до учнів. Виконання розпоряджень активу    однокласників.     Чи    є    у    класі    неформальні    лідери?   їх    характеристика

7. Зв'язок класу з іншими класами
Зацікавленість учнів класу життям школи та інших класів. Виконання класом загальношкільних доручень (постійно, епізодично). Зв'язок класу з іншими класами (шефство, спільні справи). Участь класу у загально-шкільних заходах

8. Висновки і пропозиції



ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА ХАРАКТЕРИСТИКА
____ класу
            У класі навчається ____ учнів, з них: ______дівчат і ____ хлопців. Клас вікової норми з великою групою інтелектуальних дітей. Показники успішності навчання дітей у класі такі:
·         Високий рівень навчання -___
·         Достатній рівень навчання - ___
·         Середній рівень навчання - ___
·         Низький рівень навчання - ___
    Значна кількість дітей має високий навчальний потенціал і хороші здібності. Близько___% навчається із задоволенням. Труднощі під час вивчення окремих предметів виявляють _______________________________________________________.
Активність учнів класу:
·         ___% проявляють себе надзвичайно активно в колективі класу і його житті;
·         ___%  мають середній рівень активності;
·         ___%  пасивні щодо справ колективу.
Стосунки у класі__________________________________________.
Колективи хлопчиків та дівчаток ____________________________.
Психологічний клімат у класі _______________________________.
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Режим роботи ліцею

Початок І семестру   02.09.19
Осінні канікули   28.10.19 – 01.11.19
Кінець І семестру   27.12.19
Зимові канікули   30.12.19 – 12.01.20
Початок ІІ семестру   13.01.20
Весняні канікули   23.03.2029.03.20
Кінець ІІ семестру   29.05.20

Розклад дзвінків

1 урок  – з  830  до 915
2 урок  – з  925  до 1010
3 урок  – з  1030 до 1115
4 урок  – з  1135 до 1220
5 урок  – з  1230  до 1315
6 урок  – з  1325 до 1410
7 урок  – з  1420  до 1505

Зайнятість учнів
 у гуртках


з/п
Прізвище, ім’я учня
Назва гуртка
Примітки


























































































Соціальний паспорт класу

Соціальні дані
Кіл - ть
Прізвище та ім’я учня
Діти – сироти



Діти – напівсироти



Багатодітні сімї



Неповні сімї



Неблагонадійні сімї



              Діти – чорнобильці            



Малозабезпечені сімї



Учні, схильні до негативних проявів
До правопорушень



До пияцтва



До бродяжництва



Перебувають на обліку у КМСН



Перебувають на внутрішньошкільному обліку



Обдаровані діти







Діти  з багатодітних сімей

№ п/п
П І Б   учня
Рік народження
Адреса, телефон
Місце роботи батьків, посада, телефон
Кіл-ть дітей у сім’ї
1







2








3







4







5









Діти напівсироти

№ п/п
П І Б   учня
Рік народження
Адреса, телефон
Місце роботи батьків, посада, телефон
Кіл-ть дітей у сім’ї









Діти з неповних сімей
№ п/п
П І Б
учня
Рік народження
Адреса, телефон
Місце роботи батьків, посада, телефон
Кіл-ть дітей у сім’ї
1





2





3





4





5






Діти з неблагонадійних сімей
№ п/п
П І Б   учня
Рік народження
Адреса, телефон
Місце роботи батьків, посада, телефон
Кіл-ть дітей у сім’ї
1





2





3





4





5






Кількісний склад учнів за віком

Рік народження
Загалом учнів
Дівчат
Хлопців
















Робота з батьками
Батьківський комітет

Прізвище,і’мя. по батькові
Місце роботи
Телефон
Доручення













Теми батьківських зборів
Вересень
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Грудень
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Березень
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Травень
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Орієнтовне положення про батьківський комітет класу
1.    Батьківський комітет класу – це об’єднання батьків, діяльність яких спрямована на всебічне сприяння педагогічному колективові вчителів, які працюють із класом, класному керівникові, співпраці родини та школи на користь учнів класу
2.    Батьківський комітет обирається на батьківських зборах на початку навчального року терміном на один навчальний рік
3.    До батьківського комітету класу можуть бути обрані батьки будь – якого учня класу за їхнім бажанням або згідно з пропозицією більшості учасників батьківських зборів
4.    Голова батьківського комітету обирається з числа членів батьківського комітету на першому засіданні
5.    Про свою діяльність батьківський комітет звітує перед батьківськими зборами
6.    Збори батьків мають право вимагати від батьківського комітету позачергового звітування, якщо існують підстави для сумнівів у діях останнього
7.    Батьківський комітет класу бере участь у засіданнях ради школи, шкільних конференціях, зустрічах батьківських комітетів класу зі шкільною адміністрацією
8.    Засідання батьківського комітету класу відбуваються три – чотири рази за навчальну чверть. Ухвалені рішення фіксуються в протоколі, який зберігається в голові батьківського комітету

Тиждень
1 тиждень
2 тиждень
3 тиждень
4 тиждень
Дата




Назва тижня







Масові заходи














Класні виховні
заходи













Охорона здоров’я дітей
















Робота з
батьками





Індивідуальна робота з учнями














Місяць ______________
Місячник _____________________________________

Немає коментарів:

Дописати коментар